The Beat's - Pemulai | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu The Beat's - Pemulai



Sunyi asai ati aku diatu
Pegi nuan nadai aku temu
Taja nadai ati nuan di ati ku
Aku ttp nganti pemulai nn ba tisi
Aku....

Besampi meh akuuu
Ngrp ati nn pulai baru baka semaya tua suba
Nda kala aku medis ke ati nn sulu
Mina petara nemu pinta ti datai ari dlm ati
Aku...

Ampun meh aku sulu
Nyema ku bisi salah
Nama kebuah nn pegi
Ninggalke aku kediri

Taja nadai ati nuan di ati ku
Aku ttp ngnti pmulai nn ba tisi aku

Besampi meh aku ngrp ke ati nn pulai bru
Baka semaya tua suba
Enda kala aku medis ke ati nn ambu
Mina petara nemu pinta ti datai ari dalam ati akuuuuu


Composer: Rudy Uggang & Denilson Patrick
Lyric: Rudy Uggang &Jerrald Jantan
Music Arranger & Guitar Works: Jumpbull Morcdoc
Producer: THE BEAT'S
Publisher: Kaban Music Production (KMP) Sdn. Bhd.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel