Shee - Hantu | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Shee - Hantu



ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

ku tak tahu
yang mana betul dan palsu
yang datang berpusu
berbagai hantu
yang cuba tuju tapi
tak ku temu

jiwaku serabut
aksi ku kalut
ku paparkan apa yang
benar sebelum tarikh ku luput
sebelum jasad ku reput
dikambus tanah dan rumput
tak jemu kau cuba cantasku
hingga ku tersangkut

kau bersumpah
naik turun pun kau ada
sekarang kemana
ku hilang arah
kau
tak punya hati

ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

diam ku perhatikan
angan ku kau patahkan
jiwaku berantakan
namun cuba untuk lawan
angan ku biar terbang di atas awan

ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

ku tertanya kau siapa
seperti hantu
mengacau aku
kau datang pergi begitu

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel