Aydrus - Sampai Bila | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Aydrus - Sampai Bila

Tak ada
Yang tahu
Apa yang
Ku rasakan
Hanya tuhan
Saja
Tahu segalanya

Rasa amat lelah
Untuk hadapi
Semua
Apa di depan
Mata ku
Hanya mampu
Bertahan
Hingga akhir
Nafas ku

Sampai bilakah
Aku
Mampu bertahan lagi
Hadapi semua
Ini
Terpaksa
Aku teruskan

Sampai bilakah
Aku
Harus terus
Berdiri
Teguh hadapi
Semua apa
Di depan
Mata ku

Rasa amat lelah
Untuk hadapi
Semua
Apa di depan
Mata ku
Hanya mampu
Bertahan
Hingga akhir
Nafas ku

Sampai bilakah aku
Mampu bertahan lagi
Hadapi semua ini
Terpaksa aku teruskan

Sampai bilakah aku
Harus terus berdiri
Teguh hadapi
Semua apa
Di depan mata ku

Sampai bilakah aku
Mampu bertahan lagi
Hadapi semua ini
Terpaksa aku teruskan

Sampai bilakah aku
Harus terus berdiri
Teguh hadapi
Semua apa
Di depan mata ku


Lyric : Faizul azmi
Composer : Faizul azmi
Arrangment : Syahir Miswan
Musician : Syahir Miswan & Hanif Hasnan
Mixing : Syahir Miswan
Premaster : Syahir Miswan


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel