Dike Mawar Sabrina - Bakal Kelangan | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Dike Mawar Sabrina - Bakal Kelangan

Opo ora krungu jerit tangise atiku
Opo pancen iku wes dadi kekarepan mu
Jujur ku katakan aku wedi kelangan
Tak bisa kubayangkan yen kudu perpisahan

(Apa kau tak mendengar jeritan hatiku)
(Apa itu sudah menjadi keinginan mu)
(Jujur aku takut kehilangan)
(Tak bisa kubayangkan kalo harus berpisah)

Opo to salahku tau natoni atimu
Tego karo aku blenjani sumpah janjimu
Opo to atimu pancen atos koyo watu
Ora ndue ngesakno bisane mung gawe loro

(Apa aku pernah menyakiti hatimu)
(Hingga kau Tega ingkari janjimu)
(Atau mungkin hatimu seperti batu)
(Tidak kasihan tapi hanya bisa memberi luka)

Reff

Sekuat apapun diriku mampu bertahan
Percuma cintaku bertepuk sebelah tangan
Senajan aku wedi yen bakal kelangan
Akhirnya cintaku tetap kau tinggalkan

(Sekuat apapun diriku mampu bertahan)
(Percuma cintaku bertepuk sebelah tangan)
(Walaupun aku takut kehilangan)
(Pada akhirnya cintaku tetap kau tinggalkan)


Title : Bakal Kelangan
Artist : Dike Mawar Sabrina
Songwriter : Mafy Kayboard
Arranger : MK-Studio's
Video by : MK-Creative


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel