Nehsan Selvaraj - Damailah Engkau (Peace Be With You) | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Nehsan Selvaraj - Damailah Engkau (Peace Be With You)

Terpaksa aku mengembara
Ke hujung sana merentas dunia
Bukan sengaja melupakan mu kasih ku
Cubalah kau mengerti
Diri ini..

Chorus :

Maafkan aku
Menyakiti mu dan
Belum sempat ku meminta mu
Maafkanlah diri ku
Aku terleka mengejar
Impian
Serta cita-cita

Verse 2:

Kini ku kesal tak berhenti
Kau telah pergi ke alam abadi
Sudikah engkau dari jauh memaafi
Aku yang kau sayangi
Masih lagi 'kan menanti

Chorus :

Maafkan aku
Menyakiti mu dan
Belum sempat ku meminta mu
Maafkanlah diri ku
Aku terleka mengejar
Impian
Serta cita-cita

Bridge :

Damailah engkau, tenang di syurgaku,
Aku mampu hanya berdoa untukmu

Chorus :

Maafkan aku
Menyakiti mu dan
Belum sempat ku meminta mu
Maafkanlah diri ku
Aku terleka mengejar
Impian
Serta cita-cita

Damailah Engkau..
Damailah Engkau...


Artiste: Nehsan Selvaraj
Producer: Fantast Production
Composer: Sharon Paul
Lyricist: Shah Shamshiri
Mixing & Mastering : Hotsound Studio
Backup Vocal: Ezdianie
Vocal Coach: Cikgu Shafi (Malaysia), Enrico Fridlevski (Paris)




Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel