Rany Simbolon - Sippan Ma Di Roham | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Rany Simbolon - Sippan Ma Di Roham

Nang so hudok alai rohangki hot tu ho
Au songonon hasian dang na so cinta
Holong na di rohanghi dang lingkang sian ho
Nang pe huboto ito rohami dang tu au

huoo ... hooo

Reff.
Dang na hudok tu ho ingkon ho saut di au
Huboto ito dirikki dang boi hasian
Sasudena i ito rohanghi namandok
Molo tung holong pe roham sippan ma di roham

Marisuang do i sude ito hasian
Nang pe dibagas rohanghi holong do tu ho
Hooo ... uhoo ... uwo ... ooo

Terjemahan :
Walau aku tidak katakan, tapi hatiku teguh untukmu
Aku begini bukan karena tak cinta
Cinta di hatiku tidak akan lekang darimu
Walau aku tahu sayang, hatimu bukanlah untukku

huoo ... hooo

Reff.
Aku tidak memaksakan kau jadi milikku
Aku sadar, tidak akan mungkin sayang
Semua itu berasal dari kata hatiku
Kalaupun kamu cinta, simpan saja dalam hatimu

Sia-sia saja itu semua sayang
Walau dalam hatiku sangat mencintaimu
Hooo ... uhoo ... uwo ... ooo


Voc. Rany Simbolon
Cipt. Robby Lailossa
Lirik. Edward Panjaitan


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel