Viona Novela - Dewe Ora Kuwat | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Viona Novela - Dewe Ora Kuwat

Opo Yo kuat, Aku yen dewe
Urip tanpo Kowe
(Apa ya kuat, Bila aku sendiri)
(Hidup tanpa kamu)

Seng biasane, Tansah sesandingan
Sayang sayangan
(Yang biasanya, Selalu bersandingan)
(Sayang sayangan)

Petenge ati, Adoh karo kowe
Wong seng tak tresnani
(Gelapnya hati, Jauh dari kamu)
(Orang yang tak sayangi)

Reff :

Mung kerlipe lintang, Sorote rembulan
Seng biso tak sawang
(Hanya kedipnya bintang, Cahaya rembulan)
(Yang bisa ku pandang)

Nambahi kangen, Kangene ati
Wong lagi kasmaran
(Menambah rindu, Rindunya hati)
(Yang sedang kasmaran)

Kuat Ra kuat, Aku kudu kuat
Wes prei ra sambat
(Kuat tak kuat, Aku harus kuat)
(Tak akan mengeluh)

Wes ra angel angel, Aku emoh bawel
Los prei ra rewel
(Tak lagi sulit sulit, Aku tak mau bawel)
(Los prei tidak rewel)


Title : Dewe Ora Kuwat
Artist : Viona Novela
Songwriter : Minto Hermawan
Arranger : One B Studio
Produser : Minto Hermawan
Executive Produser : Rajawali Mitra Musik

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel