Salma Novita - Sabar Ngenteni | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Salma Novita - Sabar Ngenteni

opo aku ora uman tresno..
opo aku ra pantes di jogo?..
aku wong cilik, yo pingin ngrasakno..
iso gandengan pas wayah lungo..

tekan seprene kok iseh dewean..
lakon ku iki tak anggep pacoban..
mugo iki amung, proses kehidupan..
mergo menugso tercipta..
mesti nduweni.. pasangan..

Reff :
ora usah di pikir..
jomblo iki mesti berakhir..
ora usah di tangisi..
sopo ngerti..
jodone lagi nggoleki..

dalan tekane ati..
kudune sabar ngenteni..
urip kudu di jalani..
masio seh ijen
aku ra susah ati..
dewe wani..

tekan seprene kok iseh dewean..
lakon ku iki tak anggep pacoban..
mugo iki amung, proses kehidupan..
mergo menugso tercipta..
mesti nduweni.. pasangan..

Reff :
ora usah di pikir..l
jomblo iki mesti berakhir..
ora usah di tangisi..
sopo ngerti..
jodone lagi nggoleki..

dalan tekane ati..
kudune sabar ngenteni..
urip kudu di jalani..
masio seh ijen
aku ra susah ati..

ora usah di pikir..
jomblo iki mesti berakhir..
ora usah di tangisi..
sopo ngerti..
jodone lagi nggoleki..

dalan tekane ati..
kudune sabar ngenteni..
urip kudu di jalani..
masio seh ijen..
aku ra susah ati.
dewe wani.. dewe wani..


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel