Wawan Sudjono - Tombo Kangen | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Wawan Sudjono - Tombo Kangen

Ra kroso sepuluh tahun lawase
Takdir misahke aku lan kowe
Ra ngerti piye kabarmu saiki
Paranmu wae aku ora ngerti

Foto seng mbok wenehke ning aku
Iseh tak simpen ono njero dompet ku
Tak sawang saben arep mapan turu
Setitik biso kanggo tombo kangen ku

Kangen, aku kangen tenan
Kangen a guyu bebarengan
Kangen, aku kangen tenan
Amung fotomu sing biso tak sawang

Senadyan kowe lali,
kowe tetep tak enteni.
sopo ngerti tembe mburi,
kowe lan aku biso nyawiji.

Aku ora lali,
aku bali nggowo janji.
Mugo gusti ngijabahi,
Kowe lan aku biso nyawiji.


Terjemahan:

tak terasa sudah 10 tahun lama nya
takdir memisahkan kita berdua
tidak tahu bagaimana kabarmu
tempat tinggal mu di mana aku juga tidak tahu

foto yang kamu berikan kepadaku
masih aku simpan dalam dompetku
aku pandang setiap mau tidur
sedikit bisa jadi obat rindu ku

kangen, aku sangat kangen
kangen ketika bercanda berdua
kangen, aku sangat kangen
hanya foto mu yang bisa ku pandang

walau kamu lupa,
kamu tetap aku tunggu
siapa tahu suatu saat nanti,
kamu dan aku bisa bersatu.

aku tidak lupa,
aku kembali bawa janji
semoga tuhan merestui
kamu dan aku bisa bersatu.


Tittle: Tombo Kangen
Songwriter: Wawan Sudjono
Vocal: Wawan Sudjono
Arranger: Wawan Sudjono
Composer: Rudyy Remix
Tallent: Fernando - Fernanda - Ika Nanda

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel