Dhia Sofea - Anang Beduan | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Dhia Sofea - Anang Beduan

Keterubah aku meda nuan
Ati asaika di tangkap karan
Nuan amat ngasuh aku gidan
Ngasuh ati aku nyau majak keran..

Aku nguji deka ngambi ati
Enda nemu ka kuing diri
Laban ati nuan di kunchi
Bendar ngiga tipang pengelemi ati

Chorus:
Enti amat nuan sayau ka aku
Lapa enda jampat datai kitu
Enti amat nuan madah rindu
Lapa enda mesan ba angin lalu..

Enti amat nuan majak lelengau
Lapa enda nuan betali alau
Enti amat nuan diatu merampau
Anang rawan aku semampai sayau

Enda aku ngayah enda aku bula
Pengerindu ka nuan udah melumpa
Anang nuan nangi anang nuan rawan
Ngarapka nuan anang beduan..oh..oh
Anang beduan


Artis: Dhia Sofea
Judul: Anang Beduan
Composer: Jesley Jabu, Matthius Mambang
Lyric: Jesley Jabu, Matthius Mambang
Music Arranger & Guitar Works: Cami Tan
Producer: Dhia Sofea
Publisher: Kaban Music Production (KMP) Sdn. Bhd.


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel