Fida Purnama Tarigan - Pernah Nindu | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Fida Purnama Tarigan - Pernah Nindu

Pernah nindu mbarenda
Aku atendu ngena
Tek Kel aku
Bene aku
Serius aku

Pernah nindu man bangku
Ola sambar ukur Ndu
Keleng aku
Tutus aku
Bage me nindu

Uga makana gundari jadi ngobah
Tempa tempa lalit kai pe antara kita
Entah pekulah kulah Ndu kin lupa
Nandangi cakap manis Ndu kerina

Labo ma iting
Labo main bas aku
Adi atendu terjeng main main saja
La Kam mbiar bagi perbahanendu
Bage ka Kel kari rehna man bandu

La nge Kam biar bagi perbahanendu
Bage ka kel kari reh na man bandu


- Kunci Gitar Pernah Nindu

Intro : F G C..
        F G C -F C

          G
pernah nindu mbarenda
     C
aku atendu ngena
         F         G
tek kel aku, bene aku
        C -F C
serius aku..

          G
pernah nindu man bangku
       C
ola sambar ukur ndu
        F          G
keleng aku, tutus aku
           C -F C
bage me nindu..

Reff :
  F
 uga makana gundari jadi ngobah
          F                      C
 tempa tempa lalit kai pe antara kita
               G
 entah pekulah kulah ndu kin lupa
      F                     C   Em
 nandangi cakap manis ndu kerina..

   F
 labo ma iting, labo main baas aku
      F                       C
 adi atendu terjeng main main saja
                G
 la kam mbiar bagi perbahanendu
      F                     C
 bage ka kel kari rehna man bandu..

Int. Em Dm C..
           ha haaha..
     Em Dm Am Bm C

          G
pernah nindu man bangku
       C
ola sambar ukur ndu
        F          G
keleng aku, tutus aku
           C
bage me nindu.. hu uuu..

Reff :
  F
 uga makana gundari jadi ngobah
          F                      C
 tempa tempa lalit kai pe antara kita
               G
 entah pekulah kulah ndu kin lupa
      F                     C
 nandangi cakap manis ndu kerina..

   F
 labo ma iting, labo main baas aku
      F                       C
 adi atendu terjeng main main saja
                G
 la kam mbiar bagi perbahanendu
      F                     C
 bage ka kel kari rehna man bandu..

Musik : Dm Am C Em F..
        
Em               Am
pernah nindu man bangku..
     F        G        C
huuu huu.. hu huu.. oo yeaah..

Reff :
  F
 uga makana gundari jadi ngobah
          F                      C
 tempa tempa lalit kai pe antara kita
               G
 entah pekulah kulah ndu kin lupa
      F                     C   C-Dm-Em
 nandangi cakap manis ndu kerina..

-C F
 labo ma iting, labo main baas aku
      F                       C
 adi atendu terjeng main main saja
                G
 la kam mbiar bagi perbahanendu
      F                     C
 bage ka kel kari rehna man bandu..
                G
 la kam mbiar bagi perbahanendu
      F                     C
 bage ka kel kari rehna man bandu..
                Dm
 la kam mbiar bagi perbahanendu
      F                        C
 bage ka kel kari rehna man bandu..

Pernah nindu : Fida Purnama Tarigan
Song writter : Rinto Deje Munthe
Music arr & Producer : James Munthe
Executive producer : Ina Surbakti


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel