Ngudi Rahayu - Cangkem Turah | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Ngudi Rahayu - Cangkem Turah

aku wes ra penak kawet esuk
atiku rasane koyo dituthuk
mangan opo wae kok wes ora mathuk
jagongan karo konco wes ora gathuk

jebule aku ono seng ngrasani
kowe ra kroso yen aku iki ngerti
kudune awakku langsung mbok temoni
ora malah kowe ngomongke neng mburi

salahku opo..
aku ra rumongso
tak tunggu kowe moro
yen pancen kowe kesatrio

Reff :

kowe ora usah gawe masalah
mung marai kekancane dadi bubrah
aku dewe jane yo wes ora betah
aku ra ngurusi cangkem turah..

jebule aku ono seng ngrasani
kowe ra kroso yen aku iki ngerti
kudune awakku langsung mbok temoni
ora malah kowe ngomongke neng mburi..

Musik :

Reff :

kowe ora usah gawe masalah
mung marai kekancane dadi bubrah
aku dewe jane yo wes ora betah
aku ra ngurusi cangkem turah..

kowe ora usah gawe masalah
mung marai kekancane dadi bubrah
aku dewe jane yo wes ora betah
aku ra ngurusi cangkem turah..
aku ra ngurusi.. cangkem turah


Song Writer: Farahita Putradi


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel