Kukuh Mezzaluna - Tresnomu Nggedebus | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Kukuh Mezzaluna - Tresnomu Nggedebus

Dek mbiyen tak kiro aku
Dadi sing pungkasan neng atimu
Ora retio Saiki Kowe lungo
Di gondhol lanangan liyo

Tek tego Kowe medot tresno
Gawe aku cidro atiku keloro loro
Aku berjuang kanggo Kowe tenanan
Nanging nyatane aku kau tinggalkan

Reff :

Lagi kenal sedelok Kowe langsung kepincut
Di gondhol lungo lanangan liyo Kowe nglalekke aku
Opo ora kelingan Karo sumpah janjimu
Setiamu itu jebule palsu

Terjemahan
Cintamu Omong Kosong

Dulu kukira
Aku jadi yang terakhir dihatimu
Tapi ternyata sekarang kau pergi
Dengan laki laki lain

Tega kamu mutus cinta
Bikin aku terluka hatiku sakit
Aku berjuang untuk kamu sungguh sungguh
Tapi ternyata aku kau tinggalkan

Reff :
Baru kenal sebentar kamu langsung terlena
Di bawa pergi laki laki lain kamu melupakanku
Apa tidak ingat dengan sumpah janjimu
Setiamu itu ternyata palsu


Title : Tresnomu Nggedebus
Artist : Kukuh Mezzaluna
Songwriter : Kukuh Mezzaluna & Novita Andayani
Arranger : Mekar Asri Studio
Mixing & Mastering : Dedenz Record


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel