Clara Kharisma X Nalendra – Kepekso Kudu Pisah | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Clara Kharisma X Nalendra – Kepekso Kudu Pisah

Awakmu paleng gak ngrasakno
Kecewa lan atiku loro
Pengen tak tahan tetapi aku ra iso
Yowes ben aku simpen wae
Loro ning ati

Bukane aku ra ngrasakno
Segala kegelisahanmu
Tapi kabeh mergo aku
Terlalu tresno
Maafkan semua keegoan ini

Cukup sudah
Bertahanlah

Reff :

Kudu tak ikhlasno tresno iki
Ape tak pendem nang jero atiku

Cobalah bertahan
Lan wei aku siji kesempatan
Gawe perbaiki kesalahanku

[Music]

Tak pernah ku sangka
Kok dadi koyo ngene
Hingga akhire kepekso kudu pisah

Cukup sudah
Bertahanlah

Reff :

Kudu tak ikhlasno tresno iki
Ape tak pendem nang jero atiku

Cobalah bertahan
Lan wei aku siji kesempatan
Gawe perbaiki kesalahanku

Kudu tak ikhlasno tresno iki
Ape tak pendem nang jero atiku

Cobalah bertahan
Lan wei aku siji kesempatan
Gawe perbaiki
Gawe perbaiki
Kesalahanku

Artist : Clara Kharisma X Nalendra
Tittle : Kepekso Kudu Pisah
Composer : Ardian Sandi/Denoz Ramadhan
Arranger : Ardian Sandi
Producer : Denoz Ramadhan
Exc. Producer : Denoz Ramadhan


Intro : F G C Am
        F G..

C        G               Am
awakmu paleng gak ngrasakno..
F          G       C
kecewa lan atiku loro..
       F     G
pengen tak tahan tetapi
Em      Am
aku ra iso..
  Dm                     G
yowes ben.. aku simpen wae..
          C   F G
loro ning ati..

C       G            Am
bukane aku ra ngrasakno..
F        G        C
segala kegelisahanmu..
     F        G
tapi kabeh mergo aku
   Em       Am
terlalu tresno..
    Bb                 G
maafkan semua keegoan ini..

        F             Fm  G
cukup sudah.. bertahanlah..

Reff :
      C     G     Am
 kudu tak.. ikhlasno..
 Em      F
 tresno iki..
     Em              Dm      G
 ape tak pendem nang jero atiku..

     C     G    Am
 cobalah.. bertahan..
     Em          F         Em
 lan wei aku.. siji kesempatan..
      Dm       G        C
 gawe perbaiki kesalahanku..

Musik : Dm..Am..G..C..
        Dm..Am..Bb..G..

Dm
tak pernah ku sangka kok
  F
dadi koyo ngene..
       Dm                    G
hingga akhire kepekso kudu pisah..

        F             Fm  G
cukup sudah.. bertahanlah..

Reff :
      C     G     Am
 kudu tak.. ikhlasno..
 Em      F
 tresno iki..
     Em              Dm      G
 ape tak pendem nang jero atiku..

     C     G    Am
 cobalah.. bertahan..
     Em          F         Em
 lan wei aku.. siji kesempatan..
      Dm       G        C  
 gawe perbaiki kesalahanku..

      C     G     Am
 kudu tak.. ikhlasno..
 Em      F
 tresno iki..
     Em              Dm      G
 ape tak pendem nang jero atiku..

     C     G    Am
 cobalah.. bertahan..
     Em          F         Em
 lan wei aku.. siji kesempatan..
      Dm      -Em     F
 gawe perbaiki.. gawe perbaiki..
 G        C
 kesalahanku..

Catatan!
Change re-chord Fm6 = Fm
dibagian :
        F             Fm6  G
cukup sudah.. bertahanlah..

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel