Dhe Baz - Percoyo Gusti | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Dhe Baz - Percoyo Gusti


Gusti..
snadyan abot lelakon uripku iki
Gusti..
snadyan abot kudu dilakoni

aku kerjo esuk sore
ndedungo sak mbendinane
mergo Gusti mboten sare
kulo percoyo janjine

Gusti..
snadyan abot lelakon uripku iki
Gusti..
snadyan abot kudu dilakoni

aku kerjo esuk sore
ndedungo sak mbendinane
mergo Gusti mboten sare
kulo percoyo janjine

Reff :

snadyan bebrayanku bubrah
dalane Tuhan ratau salah
aku ra bakal dendam
sumpah ora dendam

mbiyen aku kelangan kowe
saiki wes oleh gantine
Gusti ratau mblenjani janjine
aku wes bahagia karo sing iki

Musik :

aku kerjo esuk sore
ndedungo sak mbendinane
mergo Gusti mboten sare
kulo percoyo janjine.. hee.. yee..

Reff :

snadyan bebrayanku bubrah
dalane Tuhan ratau salah
aku ra bakal dendam
sumpah ora dendam

mbiyen aku kelangan kowe
saiki wes oleh gantine
Gusti ratau mblenjani janjine

snadyan bebrayanku bubrah
dalane Tuhan ratau salah
aku ra bakal dendam
sumpah ora dendam

mbiyen aku kelangan kowe
saiki wes oleh gantine
Gusti ratau mblenjani janjine
aku wes bahagia karo sing iki
aku wes bahagia aku wes bahagia
aku wes bahagia karo sing iki

Title : PERCOYO GUSTI
Songwritter : Pakdhe Baz
Singer : Pakdhe Baz
Arr & Mix : Arif Kurniawan (DG)
Video : Mas Doni @Donjuanfoto
Mas Irfan @dronejogja.id
Editor : Pakdhe Baz (Cuma edit pakai HP)
Saxo : Mas Dika


Intro : Am F G E
        Am..

Am
Gusti..
E                     Am
 snadyan abot lelakon uripku iki
Dm
Gusti..
E                    Am
 snadyan abot kudu dilakoni..

       F
aku kerjo esuk sore
         G
ndedungo sak mbendinane
         F
mergo Gusti mboten sare
          E
kulo percoyo janjine..

Am
Gusti..
E                     Am
 snadyan abot lelakon uripku iki
Dm
Gusti..
E                    Am
 snadyan abot kudu dilakoni..

       F
aku kerjo esuk sore
         G
ndedungo sak mbendinane
         F
mergo Gusti mboten sare
          E
kulo percoyo janjine..

Reff :
    Dm           G
 snadyan bebrayanku bubrah
     C            F
 dalane Tuhan ratau salah
     Bm          E
 aku ra bakal dendam..
    Am         A
 sumpah ora dendam..

    Dm          G
 mbiyen aku kelangan kowe
    C           F
 saiki wes oleh gantine
       Bm         E       Am
 Gusti ratau mblenjani janjine..
  F        G               Am
 aku wes bahagia karo sing iki..

Musik : F..G..E..Am..
        Dm G C F
        B E Am..

       F
aku kerjo esuk sore
         G
ndedungo sak mbendinane
         F
mergo Gusti mboten sare
          E                  F#
kulo percoyo janjine.. hee.. yee..

Reff : [Overtune]
    Em           A
 snadyan bebrayanku bubrah
     D          G
 dalane Tuhan ratau salah
     C#m         F#
 aku ra bakal dendam..
    Bm         B
 sumpah ora dendam..

    Em          A
 mbiyen aku kelangan kowe
    D           G
 saiki wes oleh gantine
       C#m        F#      Bm  B
 Gusti ratau mblenjani janjine..

    Em           A
 snadyan bebrayanku bubrah
     D          G
 dalane Tuhan ratau salah
     C#m         F#
 aku ra bakal dendam..
    Bm         B
 sumpah ora dendam..

    Em          A
 mbiyen aku kelangan kowe
    D           G
 saiki wes oleh gantine
       C#m        F#      Bm
 Gusti ratau mblenjani janjine..
  G        A               Bm
 aku wes bahagia karo sing iki..
  G        A       G           A
 aku wes bahagia.. aku wes bahagia..
  G        A                 Bm
 aku wes bahagia.. karo sing iki..

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel