Shinta Gisul feat. Baref KDI - Dudu Karepku | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Shinta Gisul feat. Baref KDI - Dudu Karepku

Aaaa ooooo

Udan awan awan
Dadi saksi tangise atiku
Nangis mergo tatu
Sing keliwat jeru
Sak wise kowe medot tresnaku

(Hujan siang-siang)
(Jadi saksi menangisnya hatiku)
(Menangis karena luka)
(Yang terlanjur dalam)
(Setelah kau memutuskanku)

Deres banyu udan
Koyo dene derese eluhku
Nelesi pipiku nangisi lungamu
Sing wis ora tresno karo aku

(Derasnya air hujan)
(Bagai derasnya air mataku)
(Membasahi pipiku menangisi kepergianmu)
(Yang sudah tidak menyayangiku)

Sayang ngapuranen aku
Sing wis nglarani atimu
Nanging kabeh iku dudu
Dudu karepku

(Sayang maafkanlah aku)
(Yang sudah menyakitimu)
(Namun semua itu bukan, bukan inginku)

Turutono wong tuwamu
Sing wis milihne jodomu
Abot nanging aku lilo
Medot tresnamu

(Turutilah orang tuamu)
(Yang sudah memilihkan jodohmu)
(Berat tapi aku ikhlas melepas sayangmu)

Title : Dudu Karepku
Artist : Shinta Gisul feat. Baref KDI
Songwriter : Mr. Chingkreng & Baref KDI
Arranger : Mr. Chingkreng / One B Record
Video Creative : Nar Multimedia

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel