Arnilla Putri - Dewe Ora Kuat | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Arnilla Putri - Dewe Ora Kuat

Opo Yo kuat, Aku yen dewe
(Apa ya kuat, Bila aku sendiri)
Urip tanpo Kowe
(Hidup tanpa kamu)

Seng biasane, Tansah sesandingan
(Yang biasanya, Selalu bersandingan)
Sayang sayangan
(Sayang sayangan)

Petenge ati, Adoh karo kowe
(Gelapnya hati, Jauh dari kamu)
Wong seng tak tresnani
(Orang yang tak sayangi)

Reff :
Mung kerlipe lintang, Sorote rembulan
(Hanya kedipnya bintang, Cahaya rembulan)
Seng biso tak sawang
(Yang bisa ku pandang)

Nambahi kangen, Kangene ati
(Menambah rindu, Rindunya hati)
Wong lagi kasmaran
(Yang sedang kasmaran)

Kuat Ra kuat, Aku kudu kuat
(Kuat tak kuat, Aku harus kuat)
Wes prei ra sambat
(Tak akan mengeluh)

Wes ra angel angel, Aku emoh bawel
(Tak lagi sulit sulit, Aku tak mau bawel)
Los prei ra rewel
(Los prei tidak rewel)

Songwriter: Ines Minto Hermawan Arranger: Fortuna Music Vocal: Arnilla Putri


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel