Cita Amelia - Tutukno Lakonmu | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Cita Amelia - Tutukno Lakonmu

Aku ikhlas aku lilo
Timbang atiku loro
Wes ben aku sing ngalah
Aku tak seng lungo


(Aku ikhlas aku rela)
(Dari pada hatiku sakit)
(Biar aku saja yang mengalah)
(Aku yang pergi)


Aku ikhlas aku lilo
Timbang atiku loro
Nadyan sak temene aku
Iki isih tresno


(Aku ikhlas aku rela)
(Daripada hati ku sakit)
(Meskipun sebenarnya saya)
(Masih cinta)


Nanging sopo sing biso
Lilo legowo saben dino kowe andom tresno


(Tapi siapa yang bisa)
(Rela dengan ikhlas setiap hari kamu berbagi cinta)


Reff :
Wes tutokno lelakonmu
Nuruti karep ati mu
Wes ra usah gagas aku
Mbok anggep pelengkap cintamu


(Teruskan kelakuan mu)
(Mengikuti keinginan mu)
(Sudah gak usah pedulikan aku)
(Kau anggap aku pelengkap cintamu)


Wes tutokno lelakonmu
Mugo keturutan karepmu
Wes aku tak trima ngalah
Timbang di teruske ko malah


(Teruskan kelakuan mu)
(Semoga terpenuhi keinginan mu)
(Biar aku yang mengalah)
(Dari pada di lanjutkan malah)


Tambah bubrah

(Jadi berantakan)

Title : Tutukno Lakonmu Artist : Cita Amelia Songwriter : Mafy Keyboard Arranger : MK-Pro


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel