Happy Asmara - Tresno Mergo Opo | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Happy Asmara - Tresno Mergo Opo

Sayang nyedako mrene lungguh ono sandingku
Ngancani wengiku seng nandang bingung
Sayang aku takon jawaben nganti prasojo
Kowe nresnani aku amergo opo

Ojo mergo rupo
Rupo biso maleh luntur
Mergo bondo bondo biso ilang mabur

Reff
Aku emoh nrimo mergo ayuku
Yen ilang ayuku ilang ugo tresnamu
Aku emoh nrimo mergo bondoku
Yen sudo bondoku sudo ugo tresnamu
Yen tulus tresnamu maturo ayah ibu

Sayang nyedako mrene lungguh ono sandingku
Ngancani wengiku seng nandang bingung
Sayang aku takon jawaben nganti prasojo
Kowe nresnani aku amergo opo

Ojo mergo rupo
Rupo biso maleh luntur
Mergo bondo bondo biso ilang mabur

Reff
Aku emoh nrimo mergo ayuku
Yen ilang ayuku ilang ugo tresnamu
Aku emoh nrimo mergo bondoku
Yen sudo bondoku sudo ugo tresnamu
Yen tulus tresnamu maturo ayah ibu

Judul : Tresno Mergo Opo Artis : Happy Asmara Pencipta : Antok Ilham Wijaya Produksi : Artha Music Production


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel