Bagarap - Sa Sayang Ko | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Bagarap - Sa Sayang Ko



Satu hal yang harus ko tau
Yaitu

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko
Sa sayang ko

Sa tra mau yang lain
Dan sa mau cuma ko
Sapu hati sudah cinta
Semakin cinta sama ko
Ko itu sapu queen i never let you go
Tetap lah disini ati selow
Sa akan jaga ko
Di kala ko letih
Sa bukan pelangi yang datang dan pergi
Sa masih disini untuk setia
Cukup ko percaya dan jangan ko berubah
Jang berubah

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko
Sa sayang ko

Sayang ku dengar
Sapu cinta yang olah
mama dong su tau
Sa pu jantung hanya ko lah
Dengan koi sa su nyaman makin lengket
Yakin ko po hati sa yang jaga takkan lecet
Ko itu mawar dan sa ini dia pu tangkai
Banyak orang bilang katong dua tu serangkai
Ko paling tau sa pung baik dengan busu
Ko tu kalo jauh rindu ini paling manusu

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko
Sa sayang ko

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko

Sa sayang ko
Sa makin sayang sama ko
Sa makin cinta sama ko oh
Sayang
Sa bahagia dengan ko
Sa sayang ko


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel