Loro Ati - Pilihan Atiku | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Loro Ati - Pilihan Atiku



Aku salah wis tau kenal koe
Ora biso Nompo anane aku
Koe tok gemateni dadi pilihan ati
Lungomu gawe loro Ninggal Tatu nong Atiku

Sepurone Yen aku Iki salah
Dudu ora biso Nompo onone awamu
Ku bertahan untukmu, Demi bersama kamu
Tapi tegone koe ninggalke aku

Reff
Bukan maksud hati untuk menyakitimu
Sepurone nggawe Atimu loro
Wis Ra popo aku tak cobo terimo
Kabeh salahku sudah mencintaimu

Aku salah wis tau kenal koe
Ora biso Nompo anane aku
Koe tok gemateni dadi pilihan ati
Lungomu gawe loro Ninggal Tatu nong Atiku

Sepurone Yen aku Iki salah
Dudu ora biso Nompo onone awamu
Ku bertahan untukmu, Demi bersama kamu
Tapi tegone koe ninggalke aku

Reff

Bukan maksud hati untuk menyakitimu
Sepurone nggawe Atimu loro
Wis Ra popo aku tak cobo terimo
Kabeh salahku sudah mencintaimu

Bukan maksud hati untuk menyakitimu
Sepurone nggawe Atimu loro
Wis Ra popo aku tak cobo terimo
Kabeh salahku sudah mencintaimu
Kabeh salahku .. sudah mencintaimu..

Title : Pilihan Atiku Vocal : Justin liee Variz jtv Songwriter: Justin liee Music Arranger : Muh Imitasi Video Grafer : Crew Just TV Official Musik Artis : Hendry


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel