Bahiyya Haneesa - Peluang Kedua (2021) | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Bahiyya Haneesa - Peluang Kedua (2021)


Sepi
Menghukum diri kembali
Untuk mengalirkan air mata
Tanpa henti
Lagi

Sepi
Menghasut diri kembali
Untuk memikirkan tentang kita
Tanpa henti
Lagi

Dan tiada
Salah darimu mengingatkanku
Bila 'ku tak sempurna
Engkau bisikkan 'ku yang paling sempurna
Di matamu hanya aku

Maaf, andai kau terluka
Maaf, 'ku tak sengaja
Tanpa sedar
Sakitimu
Sesalku



Maaf, kerna aku pun terluka
Pintaku hanya
Peluang kedua
Rasa cinta
Darimu

Maaf aku terluka
Hilang kata bermakna
Hilang didepan mata
Hilang begitu sahaja.
Bintang sudah ku ukir
Janji sudah kau mungkir
Walau didalam luka kau ajar ku berjuang.

Sayang takkan terbuang
Adakah ini peluang
Maaf rindu dalam halaman hati bila kau hilang
Selagi akan terang
Cahaya sinar bintang

Dan tiada
Salah darimu mengingatkanku
Bila 'ku tak sempurna
Engkau bisikkan 'ku yang paling sempurna
Di matamu hanya aku

Dan andai terbuka hatimu
'Ku di sini menunggu dan terus menunggu

Dirimu
Kembalilah, sayang
Kepadaku

Maaf, andai kau terluka
Maaf, 'ku tak sengaja
Tanpa sedar
Sakitimu
Sesalku

Maaf, kerna aku pun terluka
Pintaku hanya
Peluang kedua
Rasa cinta
Rasa cinta
Rasa cinta
Rasa cinta
Darimu

Title : Peluang Kedua Artist : Bahiyya Haneesa Writer(s): Composer : Album : Peluang Kedua Label : Sony Music Entertainment Malaysia Sdn Bhd Release : 2021 Original song by Nabila Razali feat. MK K-Clique

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel