Esa Risty - Nate Janji | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Esa Risty - Nate Janji



Mbiyen nate janji
Neng ngarep motoku
Janjimu neng aku
Nganti anak-anak putu

Nanging mung nyatane
Ora ono buktine
Kowe ngapusi aku
Kowe menghianatiku

Reff:
Kowe tak tresnani
Jebule kowe mblenjani
Tak trimo ngalah
Timbang aku malah susah

Kowe tak tresnani
Jebule kowe mblenjani
Tak trimo mundur
Timbang ati soyo ajur
Krono janji manismu



Mbiyen nate janji
Neng ngarep motoku
Janjimu neng aku
Nganti anak-anak putu

Nanging mung nyatane
Ora ono buktine
Kowe ngapusi aku
Kowe menghianatiku

Reff:
Kowe tak tresnani
Jebule kowe mblenjani
Tak trimo ngalah
Timbang aku malah susah

Kowe tak tresnani
Jebule kowe mblenjani
Tak trimo mundur
Timbang ati soyo ajur

Kowe tak tresnani
Jebule kowe mblenjani
Tak trimo ngalah
Timbang aku malah susah

Kowe tak tresnani
Jebule kowe mblenjani
Tak trimo mundur
Timbang ati soyo ajur
Krono janji manismu..


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel