Tria Ramayanti - Ela Maingat | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Tria Ramayanti - Ela Maingat



Jadi nyaritaku dengam
Ela mencintai aku
Awi aku tuh jadi
Tege uluh je tempu

Kilau te kea ikau
Sama jadi tege je tempu
Ela sampai mangapehe
Uluh je manyayang itah

Jadi nyaritaku ela




Ela maingat aku
Ela ingat metuh huran

Anggap lah jite uras
Nupi je andau male

Aluh itah due saling cinta mencintai
Anggap itah dia puji hasundau

Kilau te kea ikau
Sama jadi tege je tempu
Ela sampai mangapehe
Uluh je manyayang itah

Jadi nyaritaku ela

Reff:
Ela maingat aku
Ela ingat metuh huran

Anggap lah jite uras
Nupi je andau male



Aluh itah due saling cinta mencintai
Anggap itah dia puji hasundau

Jadi nyaritaku dengam
Ela mencintai aku
Awi aku tuh jadi
Tege uluh je tempu

Kilau te kea ikau
Sama jadi tege je tempu
Ela sampai mangapehe
Uluh je manyayang itah

Jadi nyaritaku ela..

Title : Ela Maingat Artist : Tria Ramayanti Written By : Gege Suhara Production By : May Sheilla Studio Palangkaraya

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel