Bagarap - Ko Tidak Percaya Feat. Whllyano | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Bagarap - Ko Tidak Percaya Feat. Whllyano



sa su bilang cinta
sa su bilang sayang
ko tidak percaya..
sa su bilang rindu,
sa su bilang semua
ko bilang buaya.. aa..

dan akhirnya sa bingung
sa memilih diam diam tra berdaya
yang penting sa su bilang
sa ini tulus ko tidak percaya..

sa su bilang cinta
sa su bilang sayang
ko tidak percaya..
sa su bilang rindu
sa su bilang semua
ko bilang buaya.. aa..

dan akhirnya sa bingung
sa memilih diam diam tra berdaya
yang penting sa su bilang
sa ini tulus ko tidak percaya..

hei, ko coba dempet coba kasih lengket
cinta deng sayang sa kasih satu paket
sa su bilang rindu sama ko
tapi ko tra respon sa pu love

ko dapat tampa dapat heart
di dalam sa pu dada ko yang skat
bahaya tra percaya dan ko lepas
padahal ko cahaya yang a trash

ko kasih hancur sa pu hati
sa su tobat tra mau lagi
sampe disini sa mengerti
pasti percuma kejar ko lagi

Reff :




sa su bilang cinta,
sa su bilang sayang
ko tidak percaya..
sa su bilang rindu,
sa su bilang semua
ko bilang buaya.. aa..

dan akhirnya sa bingung
sa memilih diam diam tra berdaya
yang penting sa su bilang
sa ini tulus ko tidak percaya..

sa su bilang cinta
sa su bilang sayang
ko tidak percaya..
sa su bilang rindu
sa su bilang semua
ko bilang buaya..

dan akhirnya sa bingung
sa memilih diam diam tra berdaya
yang penting sa su
sa ini tulus ko tidak percaya..

Titlle : Ko Tidak Percaya (Offical MV) Artist : Anyel Bagarap & Whllyano

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel