Liony Tarigan - Percuma | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Liony Tarigan - Percuma


malam minggu saja gia kita jumpa
la kutogan uwe ningku
gelah kam senang

gawah gawah kari kita
dalan dalan ku gundari
oh andiko seh kel riahna

Int.

hu u hu

seh nge paksana warina
ku tertima
payo nge tah lam ateku
ku terarap

kata sibelasndu ndube
gawah gawah kita nindu
oh andiko seh kel bualna
la tuhu

Reff :

percuma kel turang
percuma kel aku
tutus ateku nimai kerehendu

percuma kel turang
percuma kel aku
tertima ijenda ngarapken kena
percuma saja

Int.

hu hu uuu u
hu uuu u

seh nge paksana warina
ku tertima
payo nge tah lam ateku
ku terarap

kata sibelasndu ndube
gawah gawah kita nindu
oh andiko seh kel bualna
la tuhu

Reff :

percuma kel turang
percuma kel aku
tutus ateku nimai kerehendu

percuma kel turang
percuma kel aku
tertima ijenda ngarapken kena
percuma saja





hu uuu ha a aaa

Reff : (Overtune)

percuma kel turang
percuma kel aku
tutus ateku nimai kerehendu

percuma kel turang
percuma kel aku
tertima ijenda ngarapken kena
percuma saja

(percuma kel turang)
(percuma kel aku)
(tutus ateku nimai kerehendu)

(percuma kel turang)
percuma saja
(percuma kel aku)
percuma saja
(tertima ijenda ngarapken kena)
(percuma saja) percuma saja
(percuma saja) percuma saja
(percuma saja) percuma saja

Judul : Percuma Vocal : Liony Tarigan Cipt : Rinto Deje Munthe Music & Producer : James Munthe Guitar : Natanael Firdaus Back vocal : Ina surbakti & James Munthe Mixed & Mastered : James Munthe @lorongsempitstudio Executive producer : Ina Surbakti & Qanaka Mahogra sembiring milala

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel