Rika Zella - Cinta Mati | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Rika Zella - Cinta Mati


adakah engkau merasakan..
rindu yang kini kupendamkan
siang dan malam terbayang wajahmu
duhai kekasihku..
siang dan malam terbayang wajahmu
duhai kekasihku..

dihatiku tlah ku ukirkan..
satu nama hanyalah dirimu..
takkan pernah dapat tergantikan..
cintamu padaku..
takkan pernah dapat tergantikan..
cintamu padaku..

(Chorus)

hanya dirimu yang mampu membuatku
selalu rindu, rindu yang tak menentu..
kasih.. dengarlah sayang..
aku cinta.. cinta mati..

dan jangan pernah kau tinggalkan aku
atau mendua kasihku yang suci
semoga.. engkau dan aku..
bersatu.. memadu rindu..
dipelaminan syahdu..




dihatiku tlah ku ukirkan..
satu nama hanyalah dirimu..
takkan pernah dapat tergantikan..
cintamu padaku..
takkan pernah dapat tergantikan..
cintamu padaku..

(Chorus)

hanya dirimu yang mampu membuatku
selalu rindu, rindu yang tak menentu..
kasih.. dengarlah sayang..
aku cinta.. cinta mati..

dan jangan pernah kau tinggalkan aku
atau mendua kasihku yang suci
semoga.. engkau dan aku..
bersatu.. memadu rindu..
dipelaminan syahdu..

Title: Cinta Mati Songwritet: Wad Malay Artist: Rika zella Music: Jhon Kinawa Studio: Fifarecord Produksi: Kinawa Fifarecord pro - youtube channel

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel