Rina Pinem - Lanai Meteh Tumburen | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Rina Pinem - Lanai Meteh Tumburen



La kepe banci mama iting
Kam jadi teman geluhku
Enggo teridah sibunikenndu
La kepe ndube man pengeleh-lehi
Lau si enggo i tunggahkenndu
Nandangi aku

Gundari denga maka teridah
La kepe beluh sendungen guru
Sindabuhken pangir maka ula liah
Surung mendauh pagi perdalin
Sahun me tading aku turang
Ibas keriahen

Erjingkang aku lalit siman tepeten
Terudu aku agi lalit siman ayaken
Ukurku kepe lanai meteh tumburen
Em pengelako arih lanai sentudu

Endam upah ertima ndai turang
Ulih me tading ndai pusuhku kepe perpanna mama gintingku
Endam ulih melias ndai turang
Ulih metami ndai aku mbaba beratna



Gundari denga maka teridah
La kepe beluh sendungen guru
Sindabuhken pangir maka ula liah
Surung mendauh pagi perdalin
Sahun me tading aku turang
Ibas keriahen

Erjingkang aku lalit siman tepeten
Terudu aku agi lalit siman ayaken
Ukurku kepe lanai meteh tumburen
Em pengelako arih lanai sentudu

Endam upah ertima ndai turang
Ulih me tading ndai pusuhku kepe perpanna mama gintingku
Endam ulih melias ndai turang
Ulih metami ndai aku mbaba beratna

Vokal : Rina Pinem Cipt : Raja Edward Sebayang Produser : Wilsan Sitepu Arr/Mix/Max : Ather Bangun Studio : Gara Mata Studio

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel