Harry Parintang - Mahar Cinta Feat. Iqa Nizam | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Harry Parintang - Mahar Cinta Feat. Iqa Nizam



Didalam penantian aku selalu setia
Satu cinta hanyalah untukmu sayang
Dirimu yang disana
Jagalah cinta kita hingga kita Bersama
Aku pun yang disini akan terus menanti
Hingga engkau Kembali

Aku pun juga rasa apa yang kau pikirkan
Disini selalu merangkai hati
Jauh raga disisi namun dekat dihati
Ku tetap mencintai
Kerana janji suci yang telah ku ikrarkan
Takkan aku siakan

Didalam penantian ini
Beribu godaan yang dihadapkan
Pulanglah oh sayang tak sanggup menahan
Rasa rindu ku yang makin mendalam

Bersabarlah duhai kasihku
Semua ini demi kebahagiaan mu
Ku pergi menjauh bukannya tak sayang
Ku pergi untuk mencari mahar cinta
Dan aku pasangkan cincin dijari manismu
Petanda kaulah pemilik hatiku

Semoga Tuhan tetap menyatukan
Hingga nanti kita tetap Bersama

Aku pun juga rasa apa yang kau pikirkan
Disini selalu merangkai hati
Jauh raga disisi namun dekat dihati
Ku tetap mencintai
Kerana janji suci yang telah ku ikrarkan
Takkan aku siakan

Didalam penantian ini
Beribu godaan yang dihadapkan
Pulanglah oh sayang tak sanggup menahan
Rasa rindu ku yang makin mendalam

Bersabarlah duhai kasihku
Semua ini demi kebahagiaan mu
Ku pergi menjauh bukannya tak sayang
Ku pergi untuk mencari mahar cinta
Dan aku pasangkan cincin dijari manismu
Petanda kaulah pemilik hatiku

Semoga Tuhan tetap menyatukan
Hingga nanti kita tetap Bersama




CIPT. : MAWAN PEDENG

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel