Menelusuri Rindu - Awis Spin | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Menelusuri Rindu - Awis Spin



Indah asmara berbunga cinta
Harumnya seperti haruman kasturi
Dalam ingatan ku hanya engkau kekasih
Ku berjanji sehidup semati

Hiasan warna pelangi rindu
Engkau bidadri yang lama ku tunggu
Dalam penantian tidak tebatas waktu
Terjemput cinta dihujung rindu

Bila kalam berbunyi segalanya terbukti
Ku tetap simpan kasihmu didalam hati
Menelusuri mimpi yang tak berkunjung sepi
Kau hadir melengkapi

Dikeheningan malam diterangi rembulan
Cahaya yang memancar melakari bayangmu
Aku diperantauan kau yang aku tinggalkan
Namun cinta kan bersatu

[Musik]

Bila kalam berbunyi segalanya terbukti
Ku tetap simpan kasihmu didalam hati
Menelusuri mimpi yang tak berkunjung sepi
Kau hadir melengkapi

Dikeheningan malam diterangi rembulan
Cahaya yang memancar melakari bayangmu
Aku diperantauan kau yang aku tinggalkan
Namun cinta kan bersatu

Degupan nadiku mengalir namamu
Bila berjauh aku merindu
Ku ukir namamu disetiap langkahku
Akan ku tempuh walaupun berjauh
Oh juwitaku
Akan ku tempuh walaupun berjauh
Oh juwitaku

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel