Wantah Beli - Yessy Diana | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Wantah Beli - Yessy Diana




Huu..... Huu....

Ne jani Tiang Milih
sekarang aku memilih

Beli Anggo tunangan
kamu sebagai kekasihku

Ulian Beli melenan
karena kamu berbeda

Cara muani elenenan
dari lelaki lain


Bagus ragan beline
tampanmu

Polos Beli nyayangin
baiknya dirimu

Ngaenang Tiang merase
membuat merasa

Nyaman disisin Beli
nyaman disampingmu

Wantah Beli
hanya kamu



Tusing cara tunangan
tidak seperti kekasih

Tiange ane care pidan
aku yang dulu

Ane sesai ngatur-ngatur
yang sering mengatur-ngatur

Hidup Tiange
hidupku



Pragat sai memedih
setiap hari marah

Ngaenang Tiang sebet
membuatku sakit hati

Sing laksana Tiang beneh
tidak ada perbuatanku benar

State pelih melaksana
selalu salah perbuatanku



Tusing cara Beli
tidak sepertimu

Ane sesai mengerti keadaan Tiang
yang selalu mengerti keadaanku

Wantah Beli
hanya kamu



Liu bintang dilangite
banyak bintang di langite

Bersinar nerangin gumi
bersinar menerangi bumi

Nanging besik bersinar
hanya satu yang bersinar

Bersinar terang nyejukin hati
bersinar terang menyejukkan hati



To wantah ragan Beli
hanya dirimu

Tunangan Tiange sayang
kekasihku tersayang

Tresnan Tiang jak Beli
cintaku padamu

Kel abe Tiang kanti mati
akan kubawa sampai mati



Tiang jak Beli
aku dan kamu

Slamane...
selamanya...

Ane sesai mengerti keadaan Tiang
yang selalu mengerti keadaanku

Wantah Beli
hanya kamu

Beli....
kamu..


Liu bintang dilangite
banyak bintang di langite

Bersinar nerangin gumi
bersinar menerangi bumi

Nanging besik bersinar
hanya satu yang bersinar

Bersinar terang nyejukin hati
bersinar terang menyejukkan hati


To wantah ragan Beli
hanya dirimu

Tunangan Tiange sayang
kekasihku tersayang

Tresnan Tiang jak Beli
cintaku padamu

Kel abe Tiang kanti mati
akan kubawa sampai mati


Houuoo.....

Liu bintang dilangite
banyak bintang di langite

Bersinar nerangin gumi
bersinar menerangi bumi

Nanging besik bersinar
hanya satu yang bersinar

Bersinar terang nyejukin hati
bersinar terang menyejukkan hati



To wantah ragan Beli
hanya dirimu

Tunangan Tiange sayang
kekasihku tersayang

Tresnan Tiang jak Beli
cintaku padamu

Kel abe Tiang kanti mati
akan kubawa sampai mati


Tiang jak Beli
aku dan kamu

Slamane...
selamanya...


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel