Vivi Voletha - Ikhlas Ati | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Vivi Voletha - Ikhlas Ati

Amergo gedene roso
Tak simpen neng jero dodo
Tulung tresnoku jo di sio-sio

(Karna besarya rasa)
(Tersimpan dalam dada)
(Tolong cintaku jangan di sia sia)

Kangen kusan saya jeru
Tansah katone esemu
Sumpah mati aku tresno sliramu

(Kangenku semakin dalam)
(Selalu terbayang senyumu)
(Sumpah mati cinta dirimu)

Atiku siji mung kanggo kowe
Selawase, mung karo kowe

(Hatiku satu cuma buat dirimu)
(Selamanya cuma dengan kamu)

Matursuwun gusti paringi dalane
Aku karo kowe sesandingan selawase
Matursuwun gusti paringi dalane
Aku karo kowe sesandingan selawase

(Terimakasih tuhan berikan jalan)
(Aku dengan kamu bersandingan selamanya)
(Terimakasih tuhan berikan jalan)
(Aku dengan kamu bersandingan selamanya)

Reff :
Ora bakal ilang kasih dan sayang
Demi kowe aku berjuang
Tresnoku siji mung kowe
Selawase karo kowe
Iklas lahir batine

(Tak akan hilang kasih dan sayang)
(Demi kamu aku berjuang)
(Cintaku satu cuma kamu)
(Selamanya buat kamu)
(Ikhlas lahir batinku)

Tresnoku siji mung kowe
Selawase karo kowe
Iklas lahir batine

(Cintaku cuma satu kamu)
(Selamanya buat kamu)
(Ikhlas lahir batinku)


Title : Ikhlas Ati
Artist : Vivi Voletha
Songwriter : Minto Hermawan
Arranger : One B Studio

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel