Didik Budi - Kepastian feat. Cindi Cintya Dewi | Zona Nyanyi Indonesia

Lirik Lagu Didik Budi - Kepastian feat. Cindi Cintya Dewi


jembare roso sabarku
seyakin iki nunggu kepastianmu
tak pasrahne ati iki
wes yakin atimu mergo kurangku

tenang tenangno pikirmu
bakal tak tompo opo anane sliramu
sak abote perjuanganmu
buktekno ning aku bukti katresnanmu

Reff :

kurang piye meneh perjuanganku
aku mong butuh kepastianmu
tak jaluk pengertianmu
aku wes nyobo ngerteni
aku iki lagi nggolek rezeki
ati iki butuh kepastianmu

Musik :




sak abote perjuanganmu
buktekno ning aku bukti katresnanmu

Reff :

kurang piye meneh perjuanganku
aku mong butuh kepastianmu
tak jaluk pengertianmu
aku wes nyobo ngerteni
aku iki lagi nggolek rezeki
ati iki butuh kepastianmu

kurang piye meneh perjuanganku
aku mong butuh kepastianmu
tak jaluk pengertianmu
aku wes nyobo ngerteni
aku iki lagi nggolek rezeki
ati iki butuh kepastianmu

sabaro sedelo sayang
aku lagi berjuang
jembare roso sabarku
seyakin iki nunggu kepastianmu

Song Writer : Didik Budi Wantoro Music Arranger , Mixing & Mastering : M Louis David at Gilaz Studio Copyright © 2021, Didik Budi

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel